tirsdag den 28. juni 2016

En træls ting at få om sommeren


Jeg sad lige inde på Vi Unges hjemmeside og deltog i konkurrencer og læste artikler.
Vi Unges hjemmeside er jeg faktisk inde og kigge på et par gange om ugen.
Der er altså mange sjove artikler derinde. På trods af at jeg nok ikke lige ligger i deres målgruppe, så er jeg stadig vild med Vi Unge.

Men jeg læste en artikel om råd mod fodvorter
Det må godt nok være træls at få fodvorter om sommeren. Specielt hvis man skal i pool. Rigtig skal man have strømper eller sandaler på, når man går i fælles bad eller ud at bade i fx en pool, da fodvorter smitter.

Jeg havde engang fodvorter. Jeg havde fået en masse fodvorter på samme fod. Det lyder klamt, men det er ikke vorter, som hekse i tegnefilm har på næsen. Mine var en form for små huller i huden.
Men der var så mange, at lægen ikke ville fryse dem væk. De skulle gå væk af sig selv.
Det gjorde de også efter lang tid, men det betød, at jeg ikke måtte gå i bad efter gymnastik i skolen. Jeg kunne have haft valgt at tage en sandal eller strømpe på i badet, men det gad jeg ikke. Jeg ville gerne slippe for at skulle gå i bad efter gymnastik. Nu lavede vi heller ikke det helt vilde i gymnastik, hvor man kom til at svede. Hvis jeg havde haft kampsvedt i gymnastiktimen, så havde jeg nok valgt at tage en strømpe på, så jeg kunne gå i bad.

Men det må være træls, hvis man skal på ferie, og man har fodvorter.
Men jeg læste i artiklen, at de skrev om, hvordan man selv kunne behandle imod fodvorter.
Så hvis man har fodvorter, så kunne man prøve de råd og se, om de nåede at gå væk inden ferien.

Har I før haft fodvorter(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar