søndag den 26. juni 2016

Til mine pennevenner


Jeg har nogen pennevenner, som jeg skriver breve med. Og udover pennevenner, så har jeg det sidste 1,5 år haft byttet mange postkort og frimærker igennem Instagram.

Og når jeg skal sende breve enten til mine pennevenner eller til dem, som jeg bytter med, så bruger jeg ofte forsendelsesposer til brevene eller hvad det end er, som jeg sender.

Jeg kan også godt lide at bruge sådan nogen forsendelsesposer, når jeg har haft solgt ting på nettet, og at jeg skal sende dem.

Hvorfor, jeg lige bruger forsendelsesposer fremfor kuverter, det ved jeg ikke.
Jeg kan bare godt lide at bruge dem. Jeg plejer at blande lidt med, at så bruger jeg en kuvert, så bruger jeg en forsendelsespose.

Det kommer selvfølgelig også an på, hvad jeg sender. Hvis det er en lille nipsting, der kan gå i stykker, så bruger jeg en boblekuvert. Hvis jeg skal sende nogen postkort, så bruger jeg nogen gange en forsendelsespose.

Jeg køber som regel forsendelsesposerne på nettet, da jeg ikke rigtig kan finde dem i nogen butikker.

Men hvis man bruger meget boblekuverter eller forsendelsesposer, så kan det godt betale sig at købe det igennem nettet, da man kan spare penge ved at købe en mange på en gang.

Så det var bare et lille tip til, hvad jeg plejer at gøre, når jeg sender ting såsom breve(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar