onsdag den 22. juni 2016

Den frisure skal jeg have til vores bryllup


Jeg skal ikke giftes endnu. Ikke hvad vi har planer om i hvert fald.
Men jeg har i flere år vidst hvilken frisure, jeg skal have til mit bryllup.

Når jeg siger frisure, så mener jeg ikke den måde, at ens hår er klippet på. Altså med om det er page eller langt hår osv. Jeg mener frisure med den måde, som ens hår er sat på.

Der findes mange fine frisurer
Og ved at kigge på de kendte, så kan man få en masse inspiration til frisurer.
Men jeg ved nøjagtig hvilken frisure, som jeg skal have.
Jeg vil have en, der minder om den, som jeg havde til min og Kamillas konfirmation.



Hvis I nu ikke kan se, hvem det er, der er mig, så er det mig til venstre.



Her kan man rigtigt se min frisure fra siden af. Det er forresten min egne krøller, som frisøren har fået frem.

Men jeg synes, at den er så fint. Jeg vil så ikke have så langt pandehår som på billedet, så frisuren vil selvfølgelig blive lidt anderledes på grund af pandehåret.

Men jeg er virkelig vild med den frisure, så min frisure til vores bryllup skal i hvert fald minde om den her.

Kan I bedst lide at have jeres hår løst eller sat op(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar