mandag den 6. juni 2016

Fox med i Jonatan Spangs serie


Den 20. april var jeg, Casper og Fox over i København, fordi Fox skulle være statist i Jonatan Spangs serie Lillemand sæson 2.

Fox skulle spille en hund, der stod ude foran Netto, mens ejeren var derinde. Jonatan Spang skulle så prøve at "stjæle" Fox, men hvor Fox så bider ham, hvor Jonatan Spang så dropper at stjæle Fox.

Efter at vi havde ventet i noget tid, så blev det endelig tid til, at den scene hvor Fox skulle være med i skulle filmes. Vi går med filmholdet hen til den Netto, vi skal være ved.
Da vi går, så er der en kvinde, som jeg synes ligner vildt meget Linda P, så jeg gloede nok lidt for meget. Og så siger jeg til Casper på et tidspunkt, at jeg synes, at kvinden lignede vildt meget Linda P, og så fortæller Casper mig, at det er Linda P. Uuuh, jeg var ved at dejse om af bare spænding.
Tænk at jeg stod så tæt på Linda P.
Ja, når det kommer til kendte, så bliver jeg som et lille barn, der glæder sig til juleaften.
Men efter noget tid så kommer Linda P hen og sætter sig ned tæt på os og siger, at hun synes, at det er koldt. Og så siger hun, at vi vist ikke har fået hilst på hinanden, og så giver hun mig hånden og fortæller, at hun hedder Linda.
Og så kan jeg ikke huske andet end, at jeg får spurgt, om jeg må få taget et billede med hende.
Jeg tror, at jeg fik fremstammet et eller andet med, at jeg først ikke havde troet, at det var hende. PINLIGT. Jeg gik også vildt i stå, da jeg talte med Jim Lyngvild engang. Der kunne jeg ikke engang få fremstammet, at vi skulle have en sodavand.

Jeg får taget billedet, og jeg er helt oppe at køre. Jonatan Spang kommer hen på et tidspunkt og spørger, om hvordan Fox har det med andre mennesker. Han har lige stået og gøet voldsomt af en anden hund, så han lød virkelig som en aggressiv lille hund. Jeg fortalte så, at han elskede andre mennesker. Da vi talte med Jonatan Spang, så gik jeg ikke i stå. Jeg tror, at det var, fordi vi talte om Fox. Men vi kan ikke få Fox til bare at bide på kommando, men Fox kan ikke lide, hvis man puster ham i hoved, så vi fortalte, at han bare skulle puste Fox i hovedet. Og det gjorde han så, og efter at have pustet ham i hovedet tredje gang, så blev Fox sur. Så tror, de får klippet noget godt sammen. Fox kiggede meget i den retning, hvor jeg og Casper stod, så Jonatan Spang spurgte, om vi ville være med som statister, hvor vi bare skulle ligne nogen, der stod og snakkede foran Netto. Til sidst "glemte" Fox os lidt, fordi Jonatan Spang kom over til Fox, da scenen skulle indspilles.
Jeg havde troet, at det skulle optages om mange gange, da man jo ikke bare kan sige til en hund, at den lige skal dreje hovedet lidt eller lige stå med siden til osv. Men 3 optagelser så var han færdig. Det gik ufatteligt hurtigt.

Jonatan Spang gav os hånden til sidst, og jeg fik lov til at få taget et billede med ham.
Jeg var helt op at ringe. Først og fremmest på grund af My Little Pomeranian (Fox) skulle være med i et afsnit, og så fordi jeg fik taget billede med Linda P, og så fordi jeg og Casper skulle være med som statister, og så fordi jeg fik taget et billede med Jonatan Spang.

Men jeg er så stolt over Fox. Han klarede det ufattelig godt. Han var så dygtig. Og jeg er så overrasket over, at det kun skulle optages 3 gange. Filmholdet synes, at det blev godt. Det sagde de i hvert fald.



Fox, der venter på, at det bliver hans tur til at blive filmet.



My little moviestar, Fox.



Mig og Linda P.



Mig og Jonatan Spang.

Nu når vi var over på Sjælland, så kørte vi forbi min søster, hendes kæreste og lille Fifi-Gøjen (deres hund Fifi).
Fox fik lige set sin kæreste Fifi. Men Fox var utrolig træt efter at have været ude til optagelse, så han var ikke så frisk på at lege.
Men det var hyggeligt lige at besøge dem.

Jeg kan ikke beskrive, hvor stolt jeg er af min lille Fox. Jeg er stolt af ham uanset, om han var kommet med i serien eller ej. Jeg er stolt af alle mine babyer uanset hvad. Men jeg er stolt over, at han klarede det så fint. Fox virkede til at have det sjovt. Han fik en masse godbidder og en masse opmærksomhed, da folk selvfølgelig lige ville snakke med ham.

Så det var en rigtig god dag, at vi alle 3 havde.

Serien kommer i fjernsynet til efteråret(:

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. Fifi er så stolt over, at hendes kæreste er skuespiller :)

    SvarSlet