fredag den 26. juni 2015

Kender I nogle lækre forretter?


Jeg er utrolig kræsen, når det kommer til mad.
Og derfor "frygter" jeg altid lidt, når vi skal til en fest, hvor der er Forretter
Fordi ofte der kan jeg ikke lide de forretter, som der bliver serveret til fester.
Som fx rejecocktail eller lakseroulade. Ofte har en forret noget at gøre med fisk.
Og jeg kan ikke lide fisk.

Jeg synes samtidig, at det er pinligt, at jeg sidder der helt alene og ikke spiser min forret.

Nogle gange er der tarteletter til forret eller suppe, og det kan jeg godt lide, men det sker ikke så tit.

Men jeg synes heller ikke, at der er så meget andet, man kan servere til forret, hvor der ikke er fisk i.
Jeg kan i hvert fald ikke rigtig komme i tanke om noget. Man kan jo selvfølgelig selv bestemme, hvad man server til forret.

Kender I nogle lækre forretter, hvor der ikke er fisk i(:?

Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. Jeg fandt engang en pastasalat, som var en forret. Den lavede jeg, da min veninde heller ikke kan lide fisk. Der findes sikkert mange varianter af pastaretter derude, som er egnet som forretter. Jeg fandt opskriften i en kogebog, men det er nogle år siden, så jeg kan ikke længere huske hvilken kogebog, det var. Den var bare under kapitlet om forretter i hvert fald. ;-)

    SvarSlet