tirsdag den 16. juni 2015

Dyreglad-pige møder Linse Kessler


For et par uger siden, eller nærmere 1,5 uge siden der var jeg i Tarup Centret, hvor man kunne møde Linse Kessler.
Hende ville jeg vildt gerne møde.
Jeg er helt vild med Linse. Og vi er begge helt vilde med dyr.
Nogle gange når Linse har talt omkring dyr i Familien fra Bryggen, eller hvis hun i et afsnit prøver at hjælpe et dyr, så siger jeg altid til Casper, at det er sådan, at jeg har det med dyr.

Men jeg stod i kø i 1,5 time for at møde Linse Kessler. Der var så mange, der var mødt op.
Det var helt vildt. Jeg vidste godt, at der ville komme mange, men så mange havde jeg ikke regnet med. Og så i det lille bitte Tarup Center.
Det var næsten umuligt at få en parkeringsplads. Jeg har aldrig set deres parkeringsplads være så fyldt, som den var der.



Jeg fik taget et billede sammen med Linse Kessler, og så fik jeg også hendes autograf.
Det var en vildt stor oplevelser.

Samtidig er jeg rigtig stolt af mig selv, fordi det krævede virkelig meget af mig at køre alene derud for at stå i lang kø alene.
Casper var til kamp den dag. Jeg havde virkelig overvejet, om jeg skulle blive hjemme pga. min angst, men jeg overvandt angsten, og jeg kom derud.
Jeg er stolt over, at jeg klarede det, fordi jeg har det virkelig svært med at være blandt mange mennesker. Specielt alene, altså fx uden Casper.
Generelt kan jeg ikke klare at stå længe i en kø.
Fx når vi er ude at handle, så hvis køen er lang ved kassen, så plejer jeg at gå ud fra køen og fx kigge på nogle blomster, eller hvis der er en opslagstavle, så står jeg og kigger på den, fordi jeg ikke kan klare at føle mig indelukket, og det gør jeg ved at stå i en kø.

Jeg var glad for at have mødt Linse og stolt over, at jeg overvandt angsten med, at jeg alligevel kørte derud.

Så jeg var både meget glad og meget stolt bagefter(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar