onsdag den 17. juni 2015

Grillaften med vennerne


Jeg og Casper har talt med nogen af vores venner om at holde en grillaften på fredag. Hvis vejret selvfølgelig er til det.
Vi har talt om det i noget tid, at det kunne være hyggeligt, at vi alle mødtes og grillede sammen. Det er desværre ikke alle vores venner, der kan fredag, men så finder vi bare en anden dag, hvor de også kan være med.

Men jeg er begyndt at tænke lidt over, hvad vi skal have at spise til vores grillaften. Vi har ikke aftalt, hvem der sørger for hvad, men jeg er stadigvæk begyndt at kigge lidt rundt på nettet for at få lidt inspiration.

Lige nu sidder jeg og kigger på Salater
Casper vil lave en broccolisalat, men den kan jeg ikke lide.
Men det kan være, at det ender med en almindelig gang blandet salat med æbler, rosiner, peberfrugt, gulerødder osv i.
Jeg kan også godt lide at putte kakifrugter i en salat, men jeg synes ikke, at jeg har set kakifrugter i butikkerne længe.

Men man kunne også grille nogle grøntsager. Eller riste nogle nødder på en pande og så putte dem i salaten.

Jeg vil i hvert fald kigge videre på nogle opskrifter på nettet og se, om jeg finder noget, der lyder lækkert.

Hvad plejer I at putte i jeres salat(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar