torsdag den 18. juni 2015

Dessert til vores grillaften


Jeg har tænkt på, om jeg skulle lave en dessert til i morgen.
Jeg elsker Desserter
Jeg elsker at prøve at lave nye desserter.
Men jeg tror ikke, at jeg prøver at lave en ny dessert til vores grillaften.
Jeg kan godt lide at have prøvet opskriften af, inden den skal serveres for andre.
Men jeg fandt ellers en opskrift på nettet, som var fyldte jordbær.
Det var jordbær med noget creme indeni.
Det lød lækkert, men dem kan jeg så prøve at lave en anden dag.

Jeg tænker, at man enten kan lave nogle frugtspyd.
Eller man kunne også skære nogle forskellige frugter i stykker, og så kan man dyppe frugterne i flydende chokolade.
Det smager også utrolig godt.

Samtidig er det en dessert, der passer rigtig godt her om sommeren pga. der er så mange lækre frugter som man kan bruge som fx jordbær.

Det kunne altså være lækkert at få det til dessert(:

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. uhmm lækkert :-)
    Men frugt i varm chokolade er også godt efter grillmad.
    Nyd det og hyg jer :-)

    SvarSlet