onsdag den 24. juni 2015

En lyst til


Lige nu har jeg en utrolig lyst til Kage
Jeg hader, når jeg får lyst til noget usundt.
Jeg får helt lyst til snart at lave rutebilslagkage.

Jeg må prøve at tænke på noget andet.
Fordi jeg har ikke noget kage, og jeg skal ikke have noget kage på en hverdag.
Jeg spiser desværre alt for mange usunde ting i hverdagen.
Jeg prøver virkelig at skære ned for det.

Heldigvis er der kommet jordbær, kirsebær og vandmelon, og det gør, at jeg spiser det nogle gange fremfor slik.
Nogle gange har jeg lyst til kirsebær fremfor slik.
Eller hvis jeg får lyst til at hygge med et eller andet om aftenen, så kan jeg lige tage lidt vandmelon eller kirsebær.

Vi har lige købt en mega god vandmelon i Bilka.
Det er den første rigtig gode vandmelon, som vi har købt i år.
Der har da været en god, men ikke så god som denne her.

Så de næste par dage skal der spises vandmelon(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar