fredag den 5. juni 2015

Kan ikke sove


Jeg er ret træt, men jeg kan alligevel ikke sove.
Jeg lagde mig ind i sengen omkring lidt i ti, og så har jeg ligget der siden og kigget ud i luften.
Nu har jeg så valgt at tænde computeren, så jeg kan få forberedt mig mere til eksamen.

Jeg plejer som regel at blive mega træt, når jeg sidder og læser lektier, så hvis jeg er heldig, så bliver jeg endnu mere træt, når jeg skal tage noter om lidt.
Så kan det være, at jeg kan falde i søvn.

Casper er på nattevagt nu. Måske er det derfor, at jeg ikke kan sove.
Jeg sover ikke særlig godt, når han ikke er der.

Jeg var så træt tidligere på aftenen, at jeg ikke troede, at jeg ville få taget flere noter i dag til eksamen, men jeg når måske alligevel at få lavet nogen noter om lidt.
Bare det at jeg når lidt, det er bedre end intet.

Godnat til alle jer der fortsat er oppe(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar