mandag den 22. juni 2015

Bloggen har stået stille


Bloggen har stået lidt stille i løbet af weekenden.
Jeg har haft meget at se til og meget at tænke på, så der har ikke været tid til at blogge.

Jeg mangler også at få lavet den sidste aflevering i religion inden sommerferien.
Så den skal jeg have kigget på om lidt.

En anden ting er, at bloggen har rundet i alt 300.000 sidevisninger på de 4 år, som jeg har haft den.
For nogle er det ikke mange sidevisninger, men det er det for mig.
Jeg er så taknemmelig over, at der er så mange, der har haft kigget forbi bloggen.
Jeg er også så taknemmelig over alle jer, der har valgt at blive fast læser på bloggen og over alle der, der kommenterer mine indlæg.

1000 tak til jer alle sammen.

I er bare de bedste læsere(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar