torsdag den 25. juni 2015

Kropspleje


Der findes mange måder, som man kan pleje sin krop på.
Der er både produkter, som man bruge, der er massage og ansigtsbehandler osv.
Derfor er det godt at finde ud af, hvad man godt kan lide af Kropspleje
Det skal nemlig også være rart for en med den kropspleje, man bruger.
Fx hvis man ikke bryder sig om at få ansigtsbehandling af fremmed, så skal man selvfølgelig ikke have det, da det også handler om at gøre noget godt for ens krop, og hvis ens krop ikke kan lide det, så er det ikke det, man skal.

Jeg smører altid min krop ind i creme efter, at jeg har været i bad.
Der bruger jeg Matas Granatæble Bodycreme.
Den er rigtig god, og så har den en dejlig duft.

Når jeg filer fødder, så bruger jeg en fodfil, som er formet som en muslingeskal, som jeg engang købte i Føtex. Bagefter den bruger jeg en slibesten. Og derefter bruger jeg Matas Granatæble Bodycreme til at smøre fødderne ind i.

Når jeg og Casper giver hinanden massage, så bruger vi Appelsinblomst massageolie ØKO fra Urtegaarden.
Den har sådan en skøn duft, som gør en dejlig afslappende.

For et par uger siden var jeg henne og få massage af en fra Caspers arbejde, og nej, hvor var det bare godt. Det var lækkert med massage.
Og så havde jeg heller ikke ondt i nakken og skulderne mere efter et par dage.
Det er også kropspleje.

Kropspleje kan være mange forskellige ting.

Det kan også være et langt og dejligt fodbad, hvor man smører fødderne ind i en god creme bagefter.

Hvad befinder du med kropspleje(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar