torsdag den 13. juni 2013

Perioder med læsning


Jeg har altid elsket at læse. Og selv da jeg var i starten af teenageårene læste jeg rigtig meget.
Nu elsker jeg også at læse, men det er mere i perioder, jeg læser.

Fx igår blev jeg færdig med en bog. Den har nok taget mig det meste af året at læse, da der var nogle måneder, jeg ikke læste i. Men her på det sidste er jeg begyndt at læse igen.

Jeg elsker, når jeg er inde i sådan en periode. Men nogle perioder der har jeg ikke overskud eller lyst til at læse, og nogen gange tænker jeg slet ikke over, jeg har en bog liggende.

Jeg regner med, jeg skal ind og læse lidt senere i en ny bog, jeg er begyndt på.
Jeg har lånt 2 bøger af min søster, og den jeg blev færdig med igår er også en, jeg har lånt af hende.

Jeg køber aldrig bøger selv. Men jeg kan godt lide at låne bøger af Kamilla, fordi så kan hun fortælle, om det er en god bog, om hun anbefaler den, og lige kort hvad den handler om.
Så det kan jeg rigtig godt lide(:

Kram Heidi(:

6 kommentarer:

  1. Hi there! I'd like to invite you to my blog connected with fight against eating disorders, cause i think we shouldn't be silent about that. Of course you can find here also mode, make-up, opinions, advices, photos, daily stories, healthy recipes etc. You can trust me you will find something you will like.If you'll like it really much, you can become my new follower. Hope to visit me soon. Have a very nice time. Andie :)*
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    SvarSlet
  2. jeg læser også selv i perioder - nogle gange er jeg bare mere til film og serier :-D lige nu ville jeg elske at læse en bog der ikke var skole relateret, haha :-D
    og jeg elsker at købe dem.. de pynter så fint :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, det forstår jeg godt, du ville elske.
      Når man har eksamer lige i træk, kommer det bare til at blive så træls at skulle læse den ene skolebog efter den anden.

      Slet
  3. Hvilke bøger har du så læst?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den sidste jeg læste hedder "Gerning Stedet" af Jørgen Bach.
      Så har jeg læst en bog der hedder "Katte- Den nye udførlige opslagsbog." af Paddy Cutts.

      Nu er jeg i gang med en, der hedder "stemmer fra en anden verden" af Marion Dampier-Jeans.

      Så jeg har ikke fået læst mange i år.

      Slet