mandag den 10. juni 2013

Indlæggelse + leg med en veninde


Imorges kiggede jeg på min mobil, og der havde jeg fået en sms fra min søster om, at min mor var blevet indlagt pga. smerter omkring der, hvor galden sidder.

Jeg havde svært ved at falde i søvn igen i morges, pga. jeg lå og tænkte på det, men jeg faldt heldigvis i søvn.

Hun er blevet udskrevet, da blodprøver og andre prøver så fine ud, men hun bliver henvist til en scanning for at se, om det er galdesten eller noget andet galt ved galden.

For ca. lidt over en time siden, var jeg ude og lufte Fox, og der mødte vi Fox' veninde, så fik de lov til at tumle rundt og lege sammen.
Det er så sjovt at se de to lege sammen.
De kan virkelig så godt sammen(:
Så da vi kom ind, var Fox træt. Han får brugt en masse energi, når han leger med hende.
Så det er dejligt(:

Kram Heidi(:

1 kommentar: