søndag den 9. juni 2013

Mine ynglings deodoranter


For noget tid siden lavede jeg et indlæg med hvilke der var mine ynglings parfumer.
Det indlæg kan I se Her

Jeg prøver som regel ikke at bruge den samme deodorant 2 dage i træk. Det er noget, jeg har gjort i mange år. Jeg plejer at skifte mellem mine deodoranter, så jeg nogenlunde får brugt alle dem, jeg har.
Men selvfølgelig har jeg nogen ynglings blandt mine deodoranter(:

 
Her er mine 2 ynglings deodoranter.
 
Den til venstre er fra Hummel, og den hedder Bree.
 
Den til højre er fra Vanderbilt, og den hedder Love For Love.
 
Jeg kan rigtig godt lide disse 2. For mig skal en deodorant ikke have sådan en kvalmende duft, som man ikke kan holde ud at gå med en hel dag. Det kan nogen deodoranter godt give, synes jeg, hvis de dufter af bestemte frugter.
 
Disse 2 er ligesom jeg kan lide dem(:
 
Kram Heidi(:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar