onsdag den 19. juni 2013

En dag med min veninde


Jeg har haft en rigtig hyggelig dag med min veninde, Camilla.

Vi startede med at køre i Lidl, så jeg lige kunne handle lidt stort ind.
Så tog vi hjem til mig, hvor Casper også var hjemme.
Hun fik de 2 fødselsdagsgaver, jeg havde købt til hende.
Jeg gav hende Det Lille Hus På Prærien sæson 5 og 6.

Vi tog derefter ned i Matas, hvor jeg hentede mit gavekort dertil, som jeg havde bestilt for nogle af mine Club point.

 
Billede af mig og Simba, som blev taget idag.


Så kørte vi ud til den bilhandler, vores gamle bil står ved. Jeg skulle aflevere min nøgle til dem.
Og så fik jeg hentet cderne i bilen. Dem havde vi fuldstændig glemt at få med, da vi hentede alle tingene sidste gang.
Så det var sidste gang, jeg fik set vores dejlige bil:(

Vi kørte derefter i Rosengårdscentret. I kommer til at se, hvad jeg købte i et andet indlæg.
Ikke fordi jeg fik købt det helt vilde. Vi var inde og spise på Sunset.

Vi var også i Bilka, hvor jeg fik købt nogle kirsebær og en lækker vandmelon(:

Da jeg kom hjem, havde jeg så ondt i min nakke og skuldre.
Jeg har stadig ondt, men jeg har ikke lige så ondt, som da jeg kom hjem.

Det var rigtig hyggeligt at være sammen med hende igen. Vi fik rigtig snakket, og det var rigtig rart(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Hold kæft et godt billede af dig og Simba!! :)

    Jeg er glad for at høre, det ikke kun er mig, der knytter mig til mine biler på en småusund måde. ;) Da vi skulle af med Skod-aben (alle vores biler får navne c",)), måtte jeg fælde en lille tåre. Hvor latterligt er det ikke? Men det føles som om, det er et familiemedlem man siger farvel til.

    Det er så underligt når jeg læser om folk, der nævner Rosengårdscentret, for nu har jeg selv været der, så pludselig virker det helt 'hjemmeligt'. :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh 1000 tak(:

      Jeg er glad for at høre, at jeg ikke er den eneste, der har det sådan med at sige farvel til ens bil.
      Jeg var virkelig også tæt på at græde, da jeg sagde farvel. Og jeg har flere gange grædt over, at vi ikke havde bilen mere.

      Hehe, ja det kan jeg godt forstå.
      Når folk skriver om Fisketorvet nu, så ved jeg også, hvad det er, de skriver om osv, fordi jeg selv var der i år for første gang(:

      Slet