mandag den 3. juni 2013

2 fine køb


Jeg har haft sådan en hyggelig dag sammen med Rikke(:
Men det vil jeg fortælle jer mere om i et andet indlæg(:

Jeg fik købt 2 ting idag. Jeg havde faktisk regnet med, at jeg ville have købt flere ting, men jeg er rigtig godt tilfreds med det, jeg fik købt(:

 
Jeg fik købt den lille Kähler vase, som jeg havde talt om.
Hvor er jeg bare glad for den(:
 
Nu kan jeg strege den af min liste under " Ting jeg vil købe i år."
 
 
Da vi var inde i Inspiration, der så jeg, de havde tilbud på nogle af deres Rosendahl Grand Cru ting.
Og jeg og Casper samler på det gennemsigtige stel.
Vi manglede 4 frokosttallerkner. Vi vil nemlig have 8 af hver ting i stellet.
Så da jeg så, at de havde frokosttallerknerne på tilbud il 80 kr. i stedet for 150kr, så købte jeg en pakke med 2 tallerkner i. Casper vil nu også købe en pakke, hvis de stadig har tilbud på dem en af dagene, fordi så har vi 8 af frokosttallerknerne(:
Og jeg fik altså ikke pillet prismærkerne af æsken.
 
Jeg er rigtig glad for begge mine køb(:
 
Kram Heidi(:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar