fredag den 7. juni 2013

Et sent indlæg


I får lige et sent indlæg fra mig af.
Jeg skal jo til fødselsdag imorgen, så vi tager tidligt af sted, og vi kommer så hjem om aftnen.
Hvornår det bliver, ved jeg ikke, så jeg ved ikke, om jeg når at få lavet et indlæg imorgen.

Jeg vil til at smutte i seng nu. Vi skal tidligt op imorgen, så jeg vil gerne have så meget søvn som muligt. Jeg skal bare lige have vasket mit hår, inden jeg går i seng, og jeg skal lige lægge nogle ting frem, så jeg ikke glemmer det til imorgen(:

Idag var vi på apoteket, og vi var også i føtex, hvor der er kommet et posthus/afdeling, hvor jeg så fik sendt uret, som jeg havde udlodet i give away(:

Jeg og Casper har set serie næsten hele aftnen. Det har været rigtig hyggeligt(:

Husk jeg har 2 give aways, som I kan finde i venstre side af min blog(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar