søndag den 9. juni 2013

Dagens outfit


Inden vi tog til fødselsdag igår, så nåede jeg lige at få taget et par outfit billedere(:

 
 
Jeg havde en sort trøje på, hvor der er noget glimmer på.
Det kan man ikke se på billede.
Så havde jeg en nederdel på, som er fra H&M.
Jeg havde et tørklæde på, som er sort.
Jeg valgte at tage mine guld ballerinaer på, da de passede bedst til mit outfit.
 
Jeg glemte fuldstændig at tage tasken med på billede.
Men det var en hvid David Jones taske, som jeg havde valgt.
Den passede nemlig rigtig godt til mit outfit.
 
Kram Heidi(:
 

4 kommentarer:

  1. Du ser rigtigt fin ud :)

    http://janelindenberg.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Årh 1000 tak(:
    Er jeg glad for, at du synes(:

    SvarSlet
  3. Sikke nogle rigtig fine billeder af dig søde! :) Snyd du
    har en kæreste der kan finde ud af at tage billeder hehe :D

    SvarSlet
  4. 1000 tak, søde(:
    Hehe, er ikke altid de billedere Casper tager af mig, bliver gode. Så jeg var heldig denne gang(:

    SvarSlet