lørdag den 29. juni 2013

Forberedelse til sommerhus + penge i græsset


Hold da op, hvor er jeg bare træt.
Jeg vågnede lidt over otte i morges. Jeg skal snart ind og sove lidt, fordi er virkelig træt.


Vi har lige fået bagt pizzasnegle, som vi skal have med op i sommerhuset.
Forleden blev der bagt pølsehorn, som vi også skal have med derop.
Jeg er begyndt at lave en huske seddel med de ting, vi skal have med.
Imorgen skal vi begynde at pakke de ting, vi skal have med i sommerhuset,
og der skal bages gulerodskage, som vi tager med derop(:

I skal lige høre noget vildt.
Igår da vi var ude og lufte Fox, så fandt jeg 100kr i græsset.
Hvor var det bare fedt lige at finde en 100 krone seddel.
For 1-2 år siden fandt jeg 50kr i græsset, da vi engang var ude og gå.

Kram Heidi(:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar