fredag den 25. januar 2019

Tilbud på senge


Man kan læse meget i medierne om, at en god seng er vigtig for ens ryg og nakke.
Og der er noget om snakken. Jeg kan tydeligt mærke, når jeg har sovet i en dårlig seng, desværre.
Det kan fx være, når man er på ferie.

Det er forskelligt fra person til person, hvad en god seng er. Jeg kan bedst lide en blød seng.
Andre kan bedst lide en hård og andre en mellem.

Det sjove er, at min seng faktisk er blødere end Brians, men jeg sover bedre i Brians. Det er sjovt, da jeg altid har haft det sådan, at jeg bedst kan lide bløde senge.
Men Brians er åbenbart en undtagelse. Men normalt sover jeg bedst i bløde senge.

Hos Ilva har de et stort udvalg af senge

De har både elevationssenge og kontinentalsenge.

Både Brians og min senge er elevationssenge. Jeg kan godt lide at sove lidt hævet med hovedet. Ikke særlig meget men bare lidt. Ellers får jeg ondt i nakken, hvis jeg ligger helt fladt.
Så en elevationsseng er en virkelig god ide. Også hvis man vil se fjernsyn inde i sengen. Så kan man hæve hoveddelen, så man nærmest sidder op.

Lige nu har Ilva tilbud på nogen af deres senge. Der er mange penge at spare lige nu. Så hvis man alligevel står og skal have en ny seng, så kan det anbefales at kigge forbi Ilva og se deres gode tilbud på senge.

Jeg kan i hvert fald anbefale jer at kigge forbi hjemmesiden(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar