onsdag den 23. januar 2019

Jeg tænker allerede på foråret


Jeg tænker allerede på foråret. Jeg tænker allerede på, at jeg og Brian skal have gang i køkkenhaven. Jeg er begyndt at tænke over, hvad jeg skal have plantet i år.

Jeg glæder mig til, når vejret bliver bedre. Jeg glæder mig til at kunne ligge udenfor og læse i en god bog.
Jeg håber, at vejret bliver lige så godt i år, som det var sidste år.

Hos IDEmøbler har de nogen rigtig flotte liggestole

Jeg har fundet to, som jeg i sær er vild med.





Jeg kan godt lide designet på disse to liggestole.
De har også en gyngestol derinde, som har det samme design som den på det øverste billede.
Den er jeg også vild med.

Jeg kan ikke vente til, at det bliver varmere, og man kan ligge udenfor og læse i en god bog. Det gjorde jeg meget sidste år, og det var virkelig hyggeligt. Og jeg fik faktisk okay med farve sidste år.

Glæder I jer også til foråret(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar