torsdag den 24. januar 2019

Gode barberblade til benene


Jeg har en lidt sart hud, når det kommer til barbering. Jeg har mange gange oplevet, at det klør helt vildt bagefter på benene, når jeg har barberet dem. Nogen gange kan det selvfølgelig godt klø lidt indtil, at man får vasket benene, men jeg har før oplevet, at det også har kløet bagefter.

Men så fandt jeg nogen gange barberblade. Jeg har førhen bare købt de første de bedste, som jeg så i en butik. Jeg gik ikke op i mærke eller noget. Men så prøvede jeg tilfældigt nogen fra Gillette, og dem har jeg faktisk holdt fast i lige siden.

Jeg bruger Gillette Venus barberblade

De er virkelig gode. Og efter, at jeg har prøvet at bruge dem, så klør mine ben ikke længere efter, at jeg har været i bad.

En rigtig god ting ved disse barberblade er, at Venus barberhoveder har en innovativ blå indikator-strip, som falmer, når man skal skifte barberbladene.
Hvis det ikke var på grund af den strip, så ville jeg nok glemme tit at skifte barberblade. Og det kan netop også gøre, at huden klør osv. hvis man ikke får skiftet om til nye blade.

Når barberbladene bliver skiftet regelmæssigt, så giver det også et pænere resultat.

Hos PostMe.com kan man købe disse barberblade samt mange andre barberblade til mænd og kvinder fra Gillette.

De er billige med deres barberblade. Derinde kan man også læse en lille tekst med, hvordan man ser, at ens barberblade er fra Gillette og ikke en kopivare.
Jeg køber aldrig barberskrabere osv. på kræmmermarkeder, selvom det er nye og ubrugte. Men det er, fordi jeg godt kan tvivle på, om de er ægte.
Men inde på PostMe.com kan man læse en lille guide til, hvordan man ser, om de barberskrabere fra Gillette, som man har, om de er ægte.

I kan læse meget mere om de forskellige barberskrabere inde på hjemmesiden(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar