fredag den 25. januar 2019

En ferie til hele familien


Når man tager på ferie med familien, så synes jeg også, at det skal være en ferie for alle.
Der skal være noget til alle i familien. Det skal ikke kun være museer for de voksne.
Det skal også være sjovt for børnene.

Hos Spies har de nogen gode familieferier

De har nogen gode hoteller, hvor der er noget til alle familiens medlemmer.
Når man vælger et af deres familiehoteller, så er der en masse spændende ting for både voksne og børn.
Der er fx børnepools, legeplads, legerum og børneklub og mange andre ting. Det varierer fra hotel til hotel, hvad der er på hotellet.
Ved mange af familiehotellerne spiser børn under 12 år gratis.

Hvis man vælger Sunwing Family Resort, som er Spies' egne familiehoteller, så er der en masse aktiviteter for børn og unge. Der er fx et Mini Land, børneshows og skattejagt.
For de unge er der en Teen Lounge, Kids parkour og man kan fx lave sine egne smykker samt meget andet.

Der er selvfølgelig også noget til forældrene. Der er fx spa og forskellige muligheder for at træne. Der er fx yoga.

Jeg får virkelig lyst til at komme på ferie, når jeg ser de billeder. Jeg har aldrig været på en badeferie. Nu er jeg ikke den store badetype, men jeg kunne godt tænke mig at prøve at komme på sådan en badeferie.

Har I været på sådan en badeferie før(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar