torsdag den 24. januar 2019

Flotte skænke


Jeg kan godt tænke mig en fin skænk p et tidspunkt.

Hvis jeg fik en skænk, så vil jeg sætte mit Rosendahl Grand Cru stel ind i det, og hvis der er plads til noget andet, så vil jeg putte mine spil derind også.

Ovenpå vil jeg have nogen billeder stående ovenpå. Fx af mig og Fox og af mig og Brian.

Hos IDEmøbler har de nogen fine skænke

Jeg har fundet to, som jeg godt kan lide.





Jeg kan godt lide disse to. De er virkelig fine.

De har mange forskellige slags skænke derinde.
Hvis man gerne vil have lidt farve ind i hjemmet, så har de også skænke, hvor fx nogen af skufferne er i farver.

Jeg kan personligt godt lide en skænk, der ikke er alt for stor, men den skal heller ikke være for lav, da der gerne må være mindst to hylder i hvert skab.
De to, som jeg har vist her, dem synes jeg passer godt til mine ønsker.

Hvis I leder efter en ny skænk, så kan jeg anbefale jer at kigge forbi hjemmesiden(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar