fredag den 25. januar 2019

Bageunderlag af silikone


Jeg elsker jo at bage. Forleden dag bagte jeg vaniljekranse. Ja, jeg ved godt, at det ikke er jul, men nu fik jeg lyst til at lave vaniljekranse. Det var anden gang, at jeg prøvede at lave dem. De blev rigtig gode. Brian og hans børn var også helt vilde med dem.
Så dem vil jeg nok snart bage igen.

Noget, som jeg længe har gået og tænkt på, om jeg skulle købe, det er et bageunderlag af silikone.
Jeg har hørt meget godt om dem. Og det kan både bruges til, når man ælter dej men også til, når man skal bage ting i ovnen.

Hos Silcofa kan man læse om bageunderlag af silikone
Der kan man læse om hvilke fordele, der er ved at bruge bageunderlag af silikone.

Det kan fx genbruges igen og igen. Man vasker bare bageunderlaget af efter brug, og så kan det bruges igen.

En anden fordel ved et bageunderlag i silikone, det er, at det ikke flyver sådan rundt inde i ovnen, som almindeligt bagepapir kan gøre.
Det oplever jeg faktisk også af og til, at bagepapiret gør. Og det er træls, fordi så kan jeg ikke se ind i ovnen ude fra med, om bagværket er ved at have fået nok.

Hvilke andre fordele der er ved at bruge denne slags bageunderlag, det kan I læse mere om inde på deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar