onsdag den 19. september 2018

Storbyferie


Af ferier, der kan jeg godt lide en storbyferie.
Jeg elskede at være i London, og som jeg har nævnt flere gange, så vil jeg helt klart tilbage dertil.

Hos Spies har de et stort udvalg af storbyferier

De har rejser til London, Barcelona og Rom samt til andre storbyer.

Hvis man går længere ned på deres side, så kan man se en hel liste med alle de storbyer, som de har rejser til.

Jeg vil rigtig gerne til Berlin på et tidspunkt. Tæt på Berlin ligger der en koncentrationslejr, og der er også monument for de jødiske ofre. Jeg har altid interesseret mig for 2. verdenskrig med jøderne.
Og så vil jeg selvfølgelig gerne se Berlinmuren. Eller det der er tilbage af den.

Når du er inde på Spies' hjemmeside og trykker dig ind på et af storbynavnene som fx Berlin, så kan man læse om Berlin, se hvordan klimaet er i den måned, som man er i, hvilke restauranter, shoppingmuligheder og transportmuligheder, der er.
Jeg kan godt lide, at det er sat så overskueligt op inde på hjemmesiden, og at man får så meget at vide om de forskellige byer.

Hvis du står og skal på ferie, så kan jeg klart anbefale dig at kigge forbi Spies' hjemmeside. De har virkelig mange gode rejser.

De har også afbestillingsrejser. Der kan man spare en del penge, hvis man er villig til at skulle rejse indenfor fx få dage(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar