mandag den 31. juli 2017

En hyggelig have


Hvis jeg engang får min egen have, så har jeg tænkt mig at gøre den rigtig hyggelig.
Specielt hvis der er en terrasse. Så vil jeg have nogen fine havemøbler
Jeg vil også have fine krukker stående med blomster i.

Jeg kunne godt tænke mig et almindeligt havesæt med bord og stole, men så kunne jeg også godt tænke mig et loungesæt, som man kunne sætte sig over i efter, at man har spist.
Nu kommer det selvfølgelig også an på hvor stor haven er.

Og så kunne jeg også godt tænke mig en form for liggestol.



Jeg kan rigtig godt lide den, der er på billedet.
Jeg kan lige forstille mig at ligge der, mens solen skinner og så læse i en bog.
Jeg elsker nemlig at sidde eller ligge udenfor og læse, når solen skinner.

Jeg kan godt lide at sidde og kigge på hjemmesider og sidde og drømme om, hvordan jeg ville indrette min have og terrasse, hvis jeg havde en.

Jeg kunne også godt tænke mig en form for en bænk, som man kan sætte et sted i haven, hvor man også kan sidde og læse i en bog.

Ilva har rigtig mange fine havemøbler. Det er blandt andet en af de hjemmesider, som jeg altid går ind og kigger på. Der er flere af deres havemøbler, som jeg godt kunne tænke mig. Og så synes jeg, at mange af deres havemøbler passer godt sammen med stil og farver osv.

Jeg kan klart anbefale jer at kigge forbi deres store udvalg af havemøbler(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar