mandag den 31. juli 2017

En film, som jeg gerne vil se


En film, som jeg gerne vil se, det er filmen The Shallows

Det er en film med hajer. Jeg elsker sådan nogen film. Her er det en pige, der er ude for at surfe, og så bliver hun pludselig angrebet af en haj. Hun klatrer op på sådan en bøje. Og så handler det om hendes kamp for at overleve og for at komme hen til en anden bøje uden at hajen opdager hende. Men hun bløder efter det første bid fra hajen, og hajer kan lugte blod, så om hun når derover inden, at hajen opdager hende, det ved jeg ikke.

Men jeg har tænkt, at jeg og min kæreste nok skal se den en af dagene.



Man kan leje og købe den inde hos Blockbuster.

Jeg er helt vild med Blockbuster, da jeg synes, at de har et stort udvalg af film og serier.
De har både gamle film og nye film. Og det kan jeg godt lide. Der er nemlig nogen gamle film, som jeg gerne vil gense, og så er der selvfølgelig nye film, som jeg gerne vil se, da jeg jo ikke har gået så meget i biografen de sidste par år pga. min OCD.

Denne film er fra 2016, så den er relativt ny.

Er der nogen af jer, der har set denne film(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar