torsdag den 27. juli 2017

I miss London


Jeg vil virkelig gerne til London igen.
Jeg kigger tit på billederne fra vores tur til London.
Jeg er vild med London. Folk er så flinke derover. Jeg har virkelig aldrig mødt så flinke mennesker som englændere er. Når vi var i metroen, så spurgte unge mennesker, om de kunne hjælpe os med at finde vej osv. Når vi var i butikker eller ude at spise, så snakkede dem, der arbejdede der med os og spurgte, hvor vi kom fra. Hver gang man gik hen for at betale et sted, så spurgte ekspedienterne, om man havde det godt osv.

Jeg kan huske, at vi på et tidspunkt sad på en cafe, hvor jeg fik en varm kakao. Jeg nødt virkelig bare at sidde på den hyggelige cafe og nyde øjeblikket.







Jeg vil også virkelig gerne i den Mumi butik igen, som der er i London.
Og så er der også sådan et Harry Potter "museum", hvor man kan se kostumer og scener fra Harry Potter filmene. Det vil jeg også gerne se.

Der er rigtig mange ting, som vi ikke nåede at få set, som jeg gerne vil se, og der er også ting, som jeg gerne vil gense. Jeg vil gerne prøve London Eye igen. Det var så smukt at se udover byen og se lysene fra alle bygningerne.

Hos Spies har de rejser til London. De har et stort udvalg af hoteller. Man kan se hvor langt, der er til metroen, om der er en bar, restaurant eller internet på hotellet.

Har I været i London før(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar