onsdag den 9. august 2017

En Trixie Duo Stream Vandautomat fra Smartdog.dk


Jeg skrifter altid vand ved Fox morgen og aften. Også selvom skålen stadig er fuld.
Specielt i sommerperioden holder jeg endnu mere øje med hans vandskål, da jeg går op i, at vandet skal være køligt og være frisk.

Ligesom det er vigtigt, at vi, mennesker, får rigeligt med vand, ligeså vigtigt er det, at vores dyr får rigeligt med vand.
Fox og min kærestes kat, Charlie har været så heldige at teste en Trixie Duo Stream Vandautomat fra Smartdog.dk

Det er en vandskål, som man sætter i stikkontakten, og når man tænder for stikkontakten, så rinder der vand ud i skålen. Den sørger for at holde vandet køligt og frisk. Selvom den sidder i en stikkontakt, så bruger den meget lidt strøm.

Jeg var spændt på, hvad Fox ville sige til, at der kom vand ud fra den. Jeg frygtede lidt, at han ikke ville drikke af den, mens jeg havde den tændt, men der blev jeg positiv overrasket. Det er Fox fuldstændig ligeglad med.















Fox og Charlie var meget nysgerrige, da den kom frem, men de drikker begge to gladeligt af den.
Jeg er virkelig overrasket over, at Fox vil drikke af den, mens den er tændt. Det havde jeg ikke troet.
Og så holder den virkelig vandet køligt.

Jeg har den ikke tændt hele tiden, men hvis jeg skal noget i nogen timer, hvor Fox er derhjemme, så tænder jeg den, da jeg så ved, at han har frisk og køligt vand imens, at jeg er væk.
Specielt her om sommeren tjekker jeg tit, om hans vand er køligt, men her er det hele tiden køligt.

Denne her kan indeholde 1 liter vand. Man kan se på indersiden af skålen, hvor meget vand der minimum skal være, samt hvor meget vand der må være i den.
Hvis jeg skal nævne en mindre god ting, så er det, at de der streger med hvor lidt og hvor meget vand, der skal være i skålen, at den sidder et lidt dumt sted, da man skal bukke sig henover skålen for at kunne se det, men det er et luksus problem. Men jeg ved heller ikke, hvor jeg ellers ville have sat den streg, hvis det var op til mig. Men det er noget, som jeg sagtens kan leve med. Igen, det er et luksusproblem.

Udover det, så har jeg ikke noget dårligt at sige om den. Den er nem at rengøre. Man kan både gøre den rent i hånden eller i opvaskeren. Almindelige mad- og vandskåle skal også gøres rent engang imellem, og det skal denne her også. Og det tager meget kort tid lige at vaske den af i hånden. Og så kan man altid give den en tur i opvaskeren engang imellem.

Sådan en vandautomat kan også bruges til katte. Charlie har i hvert fald også brugt den, da jeg var hjemme ved min kæreste. Og hun drikker også glad af den.
Denne her passer rigtig godt til små hunde og katte, men hvis man har en større hund, så kan man også få en vandautomat, som kan indeholde flere liter vand.
I kan se hele Smartdogs udvalg af vandautomater lige her

Jeg kan også rigtig godt lide designet på denne vandautomat. Jeg synes, at den er pæn. Ikke, fordi at udseendet er det vigtigste, men jeg går stadig lidt op i, at den er lidt pæn. Og jeg synes, at denne her er rigtig pæn. Så det er bare endnu et plus.

Lige nu har Smartdog.dk tilbud på denne vandautomat.
Vi kan i hvert fald anbefale den. Fox er glad for at have frisk og køligt vand hele dagen, og når Fox er glad, så er jeg også glad(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar