torsdag den 31. august 2017

Underverden


Forleden så jeg og min kæreste filmen Underverden

Det er en dansk film med skuespilleren Dar Salim, som også har spillet med i Dicte som fotografen Bo.

Jeg havde lidt høje forventninger til filmen, og jeg blev lidt skuffet.
Jeg havde troet, at filmen handlede mere om at gøre hævn for sin brors død, men det handlede mere om kampen derop til. At han trænede, fandt ud af hvem de forskellige personer i brorens liv var osv.



Altså jeg synes, at Dar Salim spillede sin rolle rigtig godt. Men det var mere handlingen, som jeg var skuffet over.

Hende, der spiller Fie i Badehotellet er også lidt med i filmen. Det var sjovt at se hende i en anden rolle.

Men jeg er glad for, at jeg fik set den. Den var ikke kedelig. Jeg sad ikke og kedede mig, men jeg havde bare forventet lidt mere af den. Min kæreste blev også lidt skuffet over den.

Men jeg elsker danske film, så jeg er glad for, at jeg fik den set. Og jeg kan godt anbefale andre at se den, da den som sagt ikke er kedelig.

Man kan leje og købe den inde på Blockbuster(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar