torsdag den 31. august 2017

Noget, som flere og flere ikke har


Jeg så Luksusfælden i går. Det begyndte i tirsdags.
Noget, som jeg har lagt mærke til i Luksusfælden er, at flere og flere har valgt ikke at have en indboforsikring.

Jeg forstår godt, at man vil spare penge, men at have en indboforsikring er rigtig vigtigt.
Og jeg ser det som noget, der bare er nødvendigt at have.

Da jeg havde indbrud for nogen år siden, der blev min computer og videokamera stjålet. Og der fik jeg nogen penge tilbage fra forsikringen, fordi jeg havde en indboforsikring.
Hvis jeg ikke havde haft en indboforsikring dengang, så havde det bare været ærgerligt. Så havde jeg ikke fået nogen penge tilbage. Men jeg kunne heldigvis gå ud og købe en ny computer for de penge, som jeg fik tilbage.

Men man kan også få brug for en indboforsikring, hvis man har oversvømmelse. Min mor havde oversvømmelse i sin kælder for et par år siden, og der dækkede hendes indboforsikring det.
Det kan også være, at ens cykel bliver stjålet. Der dækker mange indboforsikringer også det.

Dengang jeg havde indbrud, der havde jeg ved Codan. Og jeg var helt tilfreds med deres håndtering af sagen. Heldigvis har jeg ikke haft brug for min indboforsikring flere gange, men hvis uheldet er ude, så er det rigtig rart, at man har en.

Hos Codan er rejseforsikring inkluderet i indboforsikringen, og det kom mig også til gavn, da jeg sidste år var i Frankrig. Så er man fri for at skulle have to forsikringer.

I kan læse meget mere om Codan og om deres forsikringer inde på deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar