tirsdag den 20. december 2016

Lidt billeder fra de tidligere jule


I dette indlæg vil jeg vise jer lidt billeder fra de tidligere jule. Det er ikke fra alle jule, som jeg og Casper har holdt sammen.

Jeg elsker selv at sidde og kigge tilbage på julebilleder. Så kommer jeg rigtig i julestemning.



Ved Frejas grav julen 2012



Fox foran juletræet julen 2013



Mig og Fox foran juletræet julen 2014



Slikfad til om aftenen julen 2014



Babyerne om morgenen den 24. december, der venter på at få gaver julen 2015



Blomster ved Frejas grav julen 2015



Mig, Casper og Fox foran juletræet julen 2015



Fox foran juletræet julen 2015

Det var lige lidt billeder fra nogen af de tidligere juleaftener.

Rigtig god aften til jer alle sammen(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar