fredag den 30. december 2016

Jeg er vild med denne serie


En serie som jeg virkelig er vild med, det er Pretty Little Liars.
Jeg var så heldig at få Pretty Little Liars sæson 6 i julegave af min mor.

Jeg er begyndt at se den. Nej, hvor er den dog god. Men jeg havde faktisk heller ikke forventet andet.
De andre sæsoner er nemlig også rigtig gode, så jeg havde forventet, at denne sæson også var god.
Men alligevel er jeg på en måde overrasket over den.
Når et afsnit er slut, så får jeg helt lyst til at se endnu et, fordi jeg gerne vil vide, hvad der sker.
Lige pludselig så har jeg fået set tre afsnit inden, at jeg har fået set mig om.



Jeg kan huske, at da serien dengang begyndte, der gad jeg ikke at se den. Jeg troede, at det var sådan en rigtig tøse-serie, og dem er jeg ikke fan af. Men en dag havde jeg ikke rigtig noget at se i fjernsynet, og så prøvede jeg at se et afsnit, og så blev jeg helt vild med den.
Men der gik et godt stykke tid før, at jeg begyndte at se den. Der var der vist 2 eller 3 sæsoner allerede.

Jeg kan faktisk ikke rigtig lide nogen af de piger, der er med. Men hvis jeg skal vælge, så kan jeg bedst lide Alison. Jeg har ikke kunne lide hende i de andre sæsoner, men her i sæson 6, der kan jeg godt lide hende.

Hvis I ikke har set Pretty Little Liars, så kan jeg virkelig anbefale jer den.
Den er så spændende, og der sker hele tiden noget nyt og spændende.

Man kan købe sæson 6 inde på Blockbuster. Hvis man ikke går op i at have dem fysisk, så synes jeg, at det er en god løsning at kunne købe den der. Så slipper man også for at skulle vente på at få den med posten. Så kan man bare se den med det samme.

Har I set Pretty Little Liars(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar