lørdag den 17. december 2016

Julehygge


I går aftes var vi hjemme ved Caspers forældre for at spise og bytte julegaver. Vi hyggede bagefter med at spille nogen spil. Det var rigtig hyggeligt.

I dag står den på mere julehygge. Vi skal nemlig besøge min søster og hendes kæreste, hvor vi skal spise på Jensens Bøfhus, og så skal vi bagefter ind i Tivoli og se, hvor pynt der er pyntet til jul.

Vi var derinde for et par år siden med dem. Det var også til jul, men der havde vi desværre ikke så meget tid derinde, men det har vi til gengæld denne gang.

Fox skal se sin Kusine Fifi-Gøjen (Fifi). De skal også udveksle julegaver med hinanden. Vi skal også udveksle julegaver med min søster og hendes kæreste.

Inden vi får set os om, så er det jo pludselig jul. Hvor er tiden dog bare gået hurtigt.
Jeg kan virkelig ikke følge med. Det er nok, fordi jeg har været så stresset, at tiden er fløjet af sted.

Nu vil jeg smutte. Jeg skal lige have pakket de sidste ting inden, at vi kører(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar