torsdag den 29. december 2016

Året der gik i billeder


I dette indlæg vil vise billeder af året, der gik.
Det har jeg også før gjort. Bare ikke sidste år da jeg som sagt var stresset på grund af skolen.



Jeg og Casper slog vores fødselsdage sammen og holdte en lidt større fest.



Jeg og min lillesøster var statister i Arvingerne.



Vi var på ferie i Frankrig.



Vi var i Disneyland Paris.



Jeg prøvede at bage marengs for første gang, og det blev vellykket.



Vi flyttede ind i vores nye hus.



Jeg og Casper mødte UgleRigets to nye ugler.



I år var første gang, at jeg og Casper fik et juletræ sammen. Nu har vi endelig plads til et.



Vi var til bryllup.



Vi var i Tivoli med min søster og hendes kæreste.



Vi fejrede jul ved min mor.

Det var lidt billeder fra året, der gik.
Der er ikke nogen billeder af babyerne udover af Fox her på det sidste, men det er, fordi der vil komme et indlæg kun med billeder af dem fra året, der gik.

Rigtig god aften til jer alle sammen(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar