lørdag den 31. december 2016

Et lækkert design


Herhjemme er det som regel altid Casper, der laver mad. Derfor er det også ham, der bestemmer hvilke køkkenknive, vi skal have. Han går mere op i det end, jeg gør.
Når vi er ude og kigge i butikker, så står jeg henne og ser på Mumi krus, og Casper står henne og kigger på køkkenknive.

Noget der er gået hen og er blevet meget populært indenfor de seneste år, det er japanske knive
Og de er også at finde hjemme ved os. Da de kom frem, så begyndte Casper at udskifte vores gamle køkkenknive med japanske knive.

Japanske knive er kendt for at være utrolig skarpe, men også for deres lækre design. Og selvom jeg ikke går så meget op i køkkenknive, så synes jeg, at japanske knive er pæne. Jeg kan virkelig godt lide deres design.

Hos JPKnive.dk sælger de japanske knive. De har forskellige mærker indenfor japanske knive. Samtidig har de forskellige knivtyper. Som fx har de Santoku, som vi også har. Det er en kniv, der kan bruges til lidt af hvert som fx grøntsager og små stykker kød. De har mange andre slags knivtyper. Som fx har de urteknive. Den er også meget populært herhjemme. Specielt hos mig, da det er den kniv, som jeg bruger mest i køkkenet. Nok fordi at når jeg bevæger mig ud i køkkenet, så er det mest for at skære grøntsager og frugt osv. Og det er deres urteknive rigtig gode til.

Jeg kan klart anbefale jer at kigge forbi deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar