lørdag den 26. marts 2016

Min mening om Iben Hjejle


Jeg har egentlig aldrig brudt mig om den danske skuespiller Iben Hjejle
Og det er, fordi jeg synes, at hun ofte spiller en sur rolle som fx i Langt fra Las Vegas og i Klovn.
Jeg ved godt, at det er en rolle, at hun spiller. Men jeg har bare aldrig rigtig kunne lide hende, fordi hun altid virkede så sur i de roller.

Men så så jeg serien Dicte. Og så kunne jeg pludselig godt lide hende.
Jeg synes, at hun spiller rollen som Dicte utrolig godt.
Serien Dicte er virkelig sjov. Jeg husker specielt første afsnit, hvor Dicte sidder bag en container og tisser, hvor hun nærmest tisser ovenpå et lig. Og så skal hun fortælle Wagner det. Og det var bare så sjovt. Og hun kaldte ham først for Verner, men han retter hende og siger, det er Wagner.
Man skal nok se det før, at man synes, at det er sjovt.

Men den serie har ændret mit syn på Iben Hjejle. Måske fordi hun her spiller en glad person.

Kender I nogen film eller serier, hvor hun spiller en glad person(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar