torsdag den 31. marts 2016

Hvorfor er jeg så kræsen?


Nogen gange irriterer det mig virkelig, at jeg er så kræsen.
Men jeg kan jo ikke rigtig gøre noget ved det.
Jeg kan jo ikke gøre for, at jeg er kræsen.
Fx hvis jeg smager på noget nyt mad, så kan jeg jo ikke selv afgøre, om det er noget, som jeg kan lide eller ej.

Men jeg synes, at det er træls, at jeg er så kræsen. Ofte synes jeg, at der er meget mad, der ser lækkert ud, men hvor jeg ikke kan lide det.
Sådan er det blandt andet med supper som græskarsuppe
Eller karrysuppe. Men fx græskarsuppe synes jeg ser så lækkert ud. Og da jeg så smagte det.
Hold da op, hvor det brændte i munden. Jeg synes, at det var så stærkt.
Men nu skal der heller ikke så meget til før, at jeg synes, at mad er stærkt.
Bare der er kommet lidt for meget salt eller peber på en bøf, så synes jeg, at det er stærkt.
Men nu puttede jeg ikke creme fraiche i min suppe. Det gjorde de andre. Jeg kan ikke lide creme fraiche. Jeg ved ikke, om det er med til, at suppen ikke er så stærk.
Men jeg synes, at det var ufattelig stærkt.

Og det er sådan nogen ting, der ærgrer mig. At der er mad, der ser så lækkert ud, og så kan jeg ikke lide det.

Men ja, det kan jeg jo desværre ikke gøre noget ved.

Men heldigvis er der da meget andet, som jeg godt kan lide(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar