torsdag den 31. marts 2016

Lækre havemøbler


Jeg har næsten lige skrevet et indlæg om vores dejlige havemøbler
Vi skal ikke have nye havemøbler, men derfor elsker jeg stadigvæk at kigge på havemøbler.

Når jeg og Casper er fx i havecentre, så kan vi godt lide at gå og kigge på havemøbler og snakke om, hvad vi gerne vil have, når vi engang flytter i hus.

Jeg ville gerne have sådan et loungesæt. Men jeg vil samtidig også gerne have almindelige havemøbler som bord og stole. Men jeg tænker, at det kunne være lækkert med et loungesæt, fordi så når man havde gæster om sommeren, så efter at man havde siddet og spist udenfor ved det almindelige havebord, så kunne man sætte sig over i loungesættet bagefter.

Der er så mange lækre havemøbler, som jeg godt kunne tænke mig.
Men jeg er rigtig glad for de havemøbler, som vi har nu, så de skal ikke udskiftes.
Men jeg elsker stadigvæk at kigge på havemøbler og andre ting til terrassen og haven som fx krukker, som man kan have fine blomster i.

Har I en terrasse eller have, som I bruger meget(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar