tirsdag den 1. juli 2014

En vinder er fundet


Jeg har nu fundet en vinder af min give away, hvor en heldig læser kunne finde en ansigtsrens.

Først vil jeg sige 1000 tak til Pure Shop for at have sponsoreret denne fine præmie til give away til bloggen(:

Og 1000 tak til alle jer der havde lyst til at være med(:

Man har denne gang kunne optjene lodder, så jeg har skrevet alle navnene ned i word, og derefter har jeg brugt random.org til at finde en vinder.

Det blev nr. 35, og der gemmer Mette sig bag med bloggen Glam and glow
STORT tillykke(:
Jeg har sendt en mail til dig, Mette(:

Endnu en gang 1000 tak til alle jer, der havde lyst til at være med(:

Husk at jeg stadigvæk har en give away kørende.
Den kan I finde ude i venstre side af min blog(:

Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. Yay, jeg har sendt dig en mail. Glæder mig til at modtage den.
    God sommer

    SvarSlet