onsdag den 2. juli 2014

En tur i byen


I dag var jeg og Casper nede i byen, fordi jeg skulle til lægen og have taget en blodprøve i fingeren for at se, hvordan mit infektionstal så ud, da ved min sidste blodprøve var det lidt for højt.
Men det var faldet, så det så fint ud(:
Så det kan ikke være derfor, at jeg er så træt.
Så jeg skal have ringet en af dagene til min læge for at få bestilt en tid.

Jeg orkede ikke at bestille en, da jeg var deroppe, fordi ved sekretærerne var der lang kø, og vi skulle nå nogen andre ting nede i byen osv.

I dag var jeg på posthuset for at hente en pakke fra Maxi Zoo.
Det var godbidder til Fox, fordi jeg var med i Vi Med Hund for et par måneder siden som Månedens Hundeejer.
Fox er vilde med dem(:

Har I husket at kigge forbi min nye give away,
hvor man kan vinde 2 fine armbånd?
I finder give awayen lige Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar