lørdag den 19. juli 2014

Denne bog læser jeg for tiden


Forleden dag begyndte jeg på en ny bog.

Det er bogen Kære onkel Hitler af Henrik Eberle.
Jeg købte bogen for ikke så lang tid siden i Bilka til 99kr.
Det er billigt i forhold til, hvad den koster på nettet(:



Jeg synes, at bogen virker god.
Man skal selvfølgelig lige ind i den, men sådan har jeg det ofte med bøger.

Når jeg har læst den færdig, så vil jeg selvfølgelig lave en anmeldelse af den her på bloggen.
Men der går nok noget tid endnu, fordi den er ret lang.
Men jeg glæder mig til at få læst videre i den(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Den ser da spændene ud, glæder mig til at læse en anmeldelse når du er færdig :D

    xoxo, smarstrand.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Indtil videre er den også spændende(:
      Hvor er det dejligt at høre, at du ser frem til at læse min anmeldelse af bogen(:

      Slet
  2. Glæder mig til at læse anmeldelsen! Er ret interesseret i ting omkring 2. verdenskrig, så måske jeg burde overveje at købe denne bog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan også godt lide at læse bøger om 2. verdenskrig og at se film, der handler om det.
      Det er dejligt at høre, at du glæder dig til at læse min anmeldelse af bogen(:

      Slet