søndag den 8. juni 2014

Et spørgsmål om Instagram


Jeg har et spørgsmål omkring Instagram.
Selvom jeg har haft det i et par måneder efterhånden,
så er der stadig nogen ting, jeg ikke helt er inde i.

Jeg tænkte, at det kunne være nogen af jer vidste noget mere om det end jeg.


Når en skriver sfs?
Hvad betyder det?
Jeg ved godt, hvad follow4follow betyder, men den der sfs ved jeg ikke hvad er.


Jeg er lige kommet i tanke om endnu en ting, jeg ikke helt forstår.
Jeg har set mange skrive til en anden person udforsk. Hvad mener de med det?
Jeg ved, at udforsk er der, der er nogen forskellige billeder, hvis man vil kigge på andre billeder end lige dem, man følger.
Men hvorfor skriver nogen til andre udforsk. Er det noget "specielt" ved at have ens billede på udforsk?

Ja, jeg er lidt nybegynder stadigvæk(:
Men jeg håber, at der er nogen, der kan hjælpe mig med disse spørgsmål(:
Hvis I kan andre forkortelser som follow4follow osv. så må I også gerne skrive dem, så jeg kan lære dem(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. sfs betyder Shout Out For Shout Out. :)
    Ved ikke hvorfor folk skriver udforsk.. måske er det for at få andres billeder på udforsk siden? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og nu spørger jeg nok lidt dumt(:
      Hvad betyder Shout Out For Shout Out?
      Nej, jeg ved det heller ikke.
      Jeg har bare set det flere steder, og jeg har ikke helt forstået,
      hvorfor folk gjorde det.
      Men tak for hjælpen(:

      Slet
  2. Det betyder at en instagram bruger reklamere for en anden instagram bruger, og den som der bliver reklameret for, skal så også reklamere for den anden. Det er for at få flere følgere :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nååh sådan(:
      1000 tak for hjælpen(:

      Slet