lørdag den 21. juni 2014

Et kys fra en lama


I går var jeg og Casper i Hobro Minizoo.

Det var første gang, vi var der.

Der var en lama, som gerne ville kysse folk. Den spyttede ikke, og den bed heller ikke.
Den havde et underbid, og den så så sød ud.

Den kom hele tiden hen til mig for at stikke sit hoved hen til mit for at kysse mig(:




Først var jeg lidt bange, fordi normalt hører man jo om, at lamaer kan finde på at spytte.
Men der stod et skilt med, at den godt kunne lide at kysse folk, og at den hverken spyttede eller bed.
Men da jeg så så, at den altså ikke spyttede, så var det rigtig sjovt, at den ville så tæt på mig, og at den stak sit hoved helt op til mit(:




Der var en svane på den anden side af hegnet, som fulgte efter Casper, når han gik.



Disse dyr er et dyr, der minder lidt om en hare.
Men den ene ligger og hviler sit hoved på den andens ryg.
Det så så sødt ud.




Det var rigtig hyggeligt.
De har nogen dyr, som man ikke lige ser andre steder.
Først da vi gik, der opdagede jeg, at man kunne købe en pose foder til 7 kr. Som man kunne fodre nogen af dyrene med.
Det var lidt ærgerligt.

De havde også marsvin og kaniner, som man kunne gå ind til og snakke med.
De var rigtig nuttet. Det mindede mig om dengang, hvor jeg havde marsvin og kaniner(:

Hobro Minizoo er ikke den flotteste zoo, og så stor er den heller ikke.
Men jeg synes, det er en hyggelig zoo. Og det var specielt sjovt med den lama, der gerne ville kysse.

Jeg kan også godt lide, at der ved nogen af indhegningerne, hvor dyrene gik i, at der var et skilt, hvor der fx. stod ved lamaen, at den godt kan lide at kysse folk, og at den ikke spytter og beder.
Det var fint med sådan nogen små skilte(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar