mandag den 25. februar 2019

Storbyferie


Hvis jeg skal vælge en storbyferie, som jeg skal på, så skal det nok være til London, Paris eller Berlin.

Jeg vil virkelig gerne til London med Brian. Jeg vil gerne vise Brian alle de gode ting ved London.
Jeg vil gerne vise ham Big Ben, London Eye, Mumi butikken, M&M's butikken, Primark, Disney butikken og de hyggelige cafeer.

Hos Spies.dk har de et stort udvalg af storbyferier
De har både rejser til London, Frankrig og Berlin.
Men de har også rejser til storbyer som New York, Rom, Wien, Prag, Dublin og Amsterdam samt mange andre storbyer.



Billede fra da jeg var i Disneyland Paris.



Jeg vil også rigtig gerne til Disneyland Paris igen.
Og tilbage til den campingplads, hvor jeg var med min ex, min mor og min lillesøster.

Inde på Spies.dk kan man læse en masse om at holde ferie i en storby.
Man kan få gode råd til shopping og til spisesteder.

Hvis I skal på ferie til en storby, så kan jeg anbefale jer at kigge forbi Spies' hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar