onsdag den 27. februar 2019

Journal 64


Endelig fik set filmen Journal 64
Lige siden, at jeg sidste år så, at den gik i biografen, så har jeg gerne ville se den. Men dengang havde Brian ikke set de andre film. Han troede faktisk, at filmene var nogen gyserfilm. Lidt ala Saw.

Jeg fik ham overtalt til at se de andre, og han blev lige så vild med dem, som jeg er.
Forleden så vi så Journal 64.



Den er så god.
Og den er virkelig spændende.

Den handler om det gamle kvindehjem, der engang var på Sprogø. Det anede jeg faktisk ikke, at der havde været. Så det er også spændende sådan rent historisk.

De to hovedpersoner spiller stadigvæk skide godt.

Jeg vidste godt, at denne film ville være den sidste med disse to skuespillere.
Jeg læste bagefter, at der vil stadig komme flere film med Afdeling Q. Det er bare ikke med disse skuespillere.
Det synes jeg er så dumt, som noget kan være.
Man skifter da ikke så gode skuespillere ud midt inde i en film serie.
Det ved jeg godt, at man før har gjort med Batman filmene osv. Men det har jeg også altid synes var skide træls.

Jeg er sikker på, at de nye Afdeling Q film ikke bliver det samme uden disse sjove skuespillere.

Men jeg vil selvfølgelig se de andre alligevel. Men jeg synes bare, at disse skuespillere er så skide gode. Og deres roller er så meget modsætninger, at det gør det sjovt.

Det er en rigtig god krimi, som holder spændingen hele vejen igennem.
Både jeg og Brian kan klart anbefale den.

Man kan købe den inde på Blockbuster.

Har I set denne film(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar