lørdag den 2. februar 2019

Endnu en stjerne på himlen


I går blev himlen endnu en stjerne rigere.
Jeg skulle rigtig hjem fra Brian i går, men det blev ændret i sidste øjeblik.
En ældre dame, som jeg har gjort rent ved, hvis mand døde sidste år, som jeg var til begravelse ved sidste år, hun var i går blevet indlagt. Brians børn har set hende og hendes mand som oldeforældre. Jeg har holdt jul med dem, været til fødselsdage og Mortens aften sammen med dem.

Men hun blev indlagt i går. Jeg, Brian og hans bror skyndte os til hospitalet, men da vi ankom, der var hun desværre død.
Jeg begyndte at græde helt vildt, da vi sad inde i et samtalerum og fik det at vide.
Bagefter fik vi lov til at gå ind til hende. Der begyndte jeg også bare at græde helt vildt.
Imens, at jeg sad derinde, der gik det op for mig, at i går var det præcis 3 måneder siden, at min Olde døde. Og min Olde og hende den ældre dame, deres død mindede meget om hinandens.
Så begyndte jeg bare at græde endnu mere, fordi det mindede mig så meget om Oldes død.

Jeg havde "kun" kendt hende i 1,5 år, men i den periode, hvor jeg gjorde rent ved hende og hendes mand, der kom jeg der to gange om måneden, hvor jeg også blev og snakkede bagefter.
Så jeg lærte dem godt at kende.

Så det bliver nok i næste uge, at vi skal til begravelse. Brian og hans bror skal mødes med bedemanden i morgen. Så der ved jeg noget mere.

På 1 år, der har jeg så været til 3 begravelser med denne her.

I dag tog jeg hjem fra Brian af. Jeg savner ham rigtig meget.

Jeg føler mig trist i dag, og føler mig lidt depri.

Jeg prøver bare at tænke på, at jeg glæder mig til, når jeg skal se Brian igen(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar