mandag den 25. februar 2019

En lækker grillbuffet til konfirmationen


Hvis du står og skal holde en konfirmation, så er en god buffet en god ide til hovedret.

Hos Jespers Torvekøkken har de en lækker grillbuffet
I deres grillbuffet er der saltbagt laks, marineret kylling med coleslaw, grillmedister med ramsløg, salat af bagte tomater og peberfrugter og italiensk kartoffelsalat samt andre lækre ting.

Man kan også tilvælge nogen ekstra ting som vegetar grillspyd eller spareribs. Man kan også vælge ting til dessert som jordbærkage med marcipanbund og vaniljecreme, snebolde, popkorn i chokolade og mini træstammer.

De har andre buffer, som man kan vælge imellem. De har også en konfirmationsmenu.
De har også en forårsbuffet.

Vi skal snart til min lillesøsters nonfirmation. Der er også blevet bestilt buffet til hovedret.
Jeg elsker en god buffet. Men det er også, fordi jeg er ret kræsen.

Jeg glæder mig til min lillesøsters nonfirmation. Min mor har lige bestilt mad i dag.
Inden at vi får set os om, så begynder konfirmationerne.

Dagen efter min lillesøsters nonfirmation, så skal vi også til nogen venners søns konfirmation.
Sidste år var vi til min fætters konfirmation.

Jeg synes, at konfirmationer er hyggelige. Det er hyggeligt med noget lækkert mad, man får snakket med folk, og der er sange og taler osv.

Skal I til nogen konfirmationer i dag(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar